Bedankt voor je hulp

 
 Hallo Lieve Blog vrienden
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik wit en creme van color core gebruik
het design papier  is van magnolia
De stempel is van Magnolia  en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,bloempjes komen van wild orchid craft
de uitgesneden bloemen zijn de welbekende mal van Magnolia
de blaadjes ,swil,hekje en borders en de label zijn van een mal van magnolia
lint komt van the ribbongirls
het rondje achter de tekst is van memoriebox
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.
 
gebruikte copic's sketch markers
E11,E00,E000,E0000,R20
RV04,RV02,RV00,RV000.RV0000
G40,G20
C01,C0,C00
W01,W00



3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind hem in ieder geval helemaal super! Heerlijk gedistressed alles and geweldige mooie kleur! Ik hou ervan! Ik heb trouwens een leuke candy op mijn blog en zou het hartstikke leuk vinden als je ook mee doet. Fijn weekend, groetjes ,Frea

Elizabeth zei

Beautiful card! I love the distressed look! Hugs, Elizabeth xx

Anoniem zei

MOOI!