C.L.P challenge 50


Hallo lieve blog vrienden
vandaag weer een kaartje voor jullie
dit kaartje wil ik mee laten doen met de C.L.P challenge

http://clpchallenge.blogspot.nl/

ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik wit,groen en rose van color core gebruik
het design papier  is van M.M.E  follow your heart 
de rechthoek is van de spelbinder nestabilities  scaloppe
De Digi  is van  Saturated Canary 
 en is ingekleurd met copic sketch markers
 De bloemen komen van Wild Orchid Craft
takjes zijn gemaakt met de pons Leaves van Martha
Lint komt van cutestampandcards
tekst is gemaakt op de pc met het lettertype Gigi
het hoekje rechts boven komt van unique
de parels zijn gemaakt met Liquid pearls  petal pink en Platinum van tim holtz
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte copic markers
E21,E00,E000,E0000,R20
E47,E44,E43,E42,E41
BG15,BG13,BG11,BG10
RV81,RV00,RV000,RV0000

4 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Wauw wat een mooie kaart en super leuke stempel zeg

groetjes joke

Corrie zei

Wat een beauty Ria, de digi is ook weer prachtig ingekleurd.Héle mooie kaart
groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Allebei je kaartjes zijn weer super Ria, heel mooi.
Groetjes van Anita

Antonia zei

hallo Ria. wat een schattige kaart en wat een mooie kleuren en zo n leuk plaatje. ik ben ook weer terug in blogland. en ga mijn best weer doen.groetjes Antonia