Speciaal voor jou


Hallo Lieve blog vrienden
vandaag weer eens een kaart van mij
ik had gewoon zin om eens weer een gewoon kaartje te maken want 
met de kerst kaarten ben ik ook al weer een eind op weg
morgen zal ik weer een kerstkaart plaatsen
moet hem nog even afmaken
Dus voor dit leuke kaartje heb ik het volgende gebruikt
voor het cardstock heb ik bruin en ivoor  craftpapier gebruik
het design papier  is van Marja design
ik vond deze wel erg mooi en is van de herfst serie
het papier heb ik bij scrap en more gekocht
De Stempel is van Magnolia
en is ingekleurd met copic sketch markers
De bloemen komen van Wildorchidcrafts
de border is van Martha stuward
de label is van Go Kreate en het zakje is van kraft
Het  takje en de Swil zijn  van Magnolia 
lint en touw komt van Cutestampsandcards
de charm kom uit de webwinkel van Margreet
stamps-scraps
de parels zijn gemaakt met Liquid pearls  White opal van tim holtz
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

Gebruikte Copic Sketch Markers
E11,E00,E000,R20,R30
E29,E27,E25,E23
YR24,YR23,YR21,YR20
G46,G43,G40
E44,E43,E42,E41
E55,E53,E51

9 opmerkingen:

Corrie zei

Ach Ria ,wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt,het stempeltje is prachtig gekleurd, de details zijn super, weer een beauty hoor.
Lieve groetjes Corrie

jokiedebeer zei

Mooi kaartje Ria, ik heb mijn kerst kaartjes ook allemaal al af, maar heb nog veel liggen en ga dus nog maar even door dan maar weer voor volgend jaar hihi
groetjes joke

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ria, hij is helemaal top.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi
gekleurd, en gewoon heel gezellig.

Grtjs Erica ☼

Marga50 zei

Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt Ria. Mooie kleuren. Groetjes Marga.

Karin zei

Wat een leuk kaartje Ria, mooi papier en prachtig ingekleurd!

Teresa zei

Beautiful card, love the Tilda and diecut work. Thanks for stopping by at my blog, have a good week. Teresa xx

Bernadet zei

schitterende kaart Ria!!
Je hebt Tilda geweldig ingekleurd

Zora zei

Wow! what a lots and lots of lovely and fantastic cards I found on your blog :O)