Lovely Hanglar-or sweet Magnolia challenge 56 Dies or Punches


Vandaag is de nieuwe challenge van de Lovely Hanglar-or sweet Magnolia challenge
van start gegaan en team a heeft gekozen voor het thema
 Dies Or Punches
 dus doen jullie gezellig mee met deze challenge er zijn mooie prijzen te winnen

Zo dus hier mijn inzending voor deze keer
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik het bruine craftpapier gebruikt 
en rood van color core
het design papier  is van Marja design
ik heb de spelbinder nestabilities Decorative labels eight 
De mooie mal van Noordesign de franse lelie
de border en de label zijn van magnolia
De stempel is van Magnolia uit de Nativity Collection 2012 
 en is ingekleurd met copic sketch markers
  De bloemen komen van Wild Orchid Craft
De takjes zijn van de pons branch van Marhta stuward
touw komt van Cuetstampsandcards
de ster en  tekst  is van Crealies
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.


Gebruikte Copic Sketch Markers
E11,E00,E000,R20,R30
E27,E25,E23,E81,E30,E50
R39,R37,R35
C3,C2,C00,0
W5,W4,W3,W2,W1,W0,W00



16 opmerkingen:

Bea zei

Vind het een hele mooie kaart Ria en de stempel vind ik ook zo mooi....

groetjes Bea.

De Rommelpot zei

hoi Ria,

Dit is weer een prachtige kaart.
Alles zo mooi bijpassend.
En prachtige mallen gebruikt.
Een een mooi ingekleurde magnolia.

Groetjes Sippie.

jolanda zei

prachtig kaartje

Corrie zei

Prachtig is je kaart weer ria,mooi gekleurd, mooie bloemen schitterend.
Lieve groetjes Corrie

Henriëtte zei

Hoi Ria, had het al bij Carla vermeld dat ik je kaart weer super mooi vind en prachtige kleuren en ingekleurd.
Super gedaan!
Groetjes Henriette.

Erica ♥ zei

Wat een super kaartje, en wat heb je
schitterende mallen gebruikt, echt
een plaatje, en die stempel is ook
erg gaaf.

Fijne avond nog,
lieve groetjes van Erica ☼

Christina C. zei

WOW....such a gorgeous image, colored to perfection! Love the frame and all the other stunning details!

debby4000 zei

Love your gorgeous, adorable card.
luv
Debby

Marga50 zei

Wowwwww prachtige kaart Ria. Wat een hele mooie rand heb je gebruikt. super. Groetjes Marga.

nicolet zei

Ooh echt weer een schatje Ria!!
Helemaal af zo...
Groetjes Nicolet

Inkypinkydelights zei

Oh this is lovely! I see you are a Sylvia Zet fan too, just like I am! Thanks for stopping by my Blog today. Judy x

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Ria! Ik ben gelijk je volger geworden!. Gr. Karin

Ilonka zei

Wat een supermooi kaartje. Ik ben gelijk volgster geworden van je blog.


Groetjes Ilonka

Maris zei

wat een prachtige kaart is dit zeg xx

Lozzy zei

gorgeous card. love the colours you have used plus your layout and you've coloured Tilda beautiful x

Christine zei

Stunning creation love the colours great punch/die cute..can you plz. tell me what die you have used under the main label shape..it has cut out latice work..

smiles Christine x