vrijdag 10 juni 2016

Een borduur kaart



Ja lieve blog vrienden jullie zien het goed hoor
ik heb een borduurkaart gemaakt omdat ik eens een keer 
mee wou doen met het borduurblog van Corry en Cindy


Ik ben 2 dagen met de kaart bezig geweest 
omdat ik dit nog nooit gedaan had 
waren de fouten al goed te zien
maar nu is die mooi geworden al vind ik het zelf
ik heb een kant en klaar pakket gekocht van
Stitch  and Do gekocht 
en ben begonnen
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden
ik wil deze kaart graag mee laten met de challenge 32
een zomerse geborduurde kaart



7 opmerkingen:

Corrie zei

Wauw Ria, je kaart is beeldschoon, prachtig geborduurd,als je dat nog nooit hebt gedaan, wat is die mooi geworden.
Wat leuk dat je meedoet bij Ons borduurkaartenblog, super gezellig, dank je wel.
Lieve groetjes,Corrie

Wil zei

Mijn eerste gedachten waren goed (zie cutie )
Komplimenten hoor,ik vind je kaart super !!!!

Groet WIL

Bea zei

Prachtig borduurkaartje Ria, knap gedaan hoor zo voor de eerste keer...

groetjes Bea.

gerrie zei

mooi gedaan ria ....

Lenie zei

Hoi Ria
wat een prachtige borduurkaart.
bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
groeten Lenie

Cindy zei

Hoi Ria, zo gaaf dat je zoveel moeite hebt gedaan om mee te doen bij Ons Borduurkaartenblog. Ik vind je kaart echt geweldig mooi! Enne.... oefening baart kunst, dit is in ieder geval een plaatje! Groetjes, Cindy

Danoesja zei

Hoi Ria
Je kaart is prachtig en het is helemaal niet te zien dat dit je eerste keer is dat je borduurt op een kaart, misschien krijg je de smaak wel te pakken nu.
Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
Lieve groetjes, Danoesja